Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Rodzaje map

Rodzaje map:

aim_

Są to małe mapki, na których bronie leżą na ziemi.

as_

Mapy typu as (assassination – zamach) polegają na ucieczce jednego VIPa w którego wciela się gracz z drużyny CT. Owy VIP
posiada pistolet USP, 200 kamizelki oraz 100 HP (i nie może nic kupić). Celem drużyny CT jest pilnowanie ten osoby, a TT zabicie go. Jest za to jedno ale – CT ma wszystkie bronie, a terroryści nie mają dostępu do wszystkich broni, zaledwie do kilku.

awp_

Mapy na otwartej, rozległej przestrzeni polegające na ćwiczeniu swoich umiejętności snajperskich za pomocą karabinu zwanego AWP

cs_

Są to mapy typu Hostage Rescue. Drużyna CT jako zadanie ma uratować zakładników – dojść do nich, a później bezpiecznie doprowadzić ich do Rescue Pointu (zazwyczaj respawn CT). Terroryści mają na celu nie doprowadzić do odbicia zakładników.

csde_

Na tych mapach mamy połączone cs_ i de_ tzn. tutaj i są BS’y i Hosty . Map jest niewiele, ale przykładem niech będzie mapa csde_bridge i csde_nokia

de_

Są to mapy w trybie Bomb/Defuse (de_ pochodzi od słowa demolition). Zadaniem terrorystów jest podłożenie bomby na bomb site (zawsze na mapie są 2, oznaczone jako A, oraz pilnowanie aby drużyna anty-terrorystów jej nie rozbroiła. Zatem zadaniem CT jest nie dopuścić do podłożenia bomby lub rozbrojenie jej (w tym wypadku Defuser Kit jest bardzo przydatny).

deathmatch

Ten typ map jest przeznaczony pod mod DM, respawny są już zrobione ( czyli nie rodzimy się na respie, tylko po całej mapie).

es_ (escape)

Na takiej mapie celem TT jest uciec do bezpiecznej strefy, posiadając słabe uzbrojenie, nie dając się zabić strażnikom (CT), natomiast celem Counter-Terrorist jest zabić wszystkich TT. Mapy oficjalnie wycofane z CS beta 7.0, ale można dalej na nich grać, jeśli są wgrane na serwer, Niestety, te mapy są już bardzo zapomniane, a szkoda.

fy_
Mapy fy (Fight Yard) są bardzo podobne do mapek tylu aim_. Jedyną różnicą jest ilość przeszkód, których na mapach fy_ jest więcej (często mapki fy_ są w budynkach, np. fy_pool_day).

he_

Na tych mapach jedyną bronią są granaty wybuchowe (High Explosive, w grze nazwane he_granades).

ka_

Mapy, na których albo walczy się na noże albo się skacze (np. ćwiczy się longjumpy).

st_

Stupid Map

Na takiej mapie celem jest zabić przeciwnika, ale jest to bardzo udziwnione. Twórcy map przygotowali sporo utrudnień, aby nie było zbyt łatwo. Przykładami takich map może być st_golfpro, czy st_bulldozer

sj_

Mapy na których gramy w piłkę nożną.

cl_

Mapy o dosyć dziwnych budowach, celem map jest wspinaczka.

tr_

Mapy do treningu, akcje toczą się np. na strzelnicy gdzie możemy strzelać do tarcz. Są to mapy małe, gdzie można wyrobić skilla ( umiejętności ).

fun_

Mapy śmieszne, gdzie liczy się dobra zabawa tzn. gramy 4FuN

surf_

Na mapach tego typu nie strzela się, tylko surfuje po specjalnych pochyłych ścianach.

gg_

Mapy przeznaczone do trybu gry GunGame.

deathrun_

Mapa jest jednym wielkim torem przeszkód który trzeba przejść

hns_

Mapy przeznaczony do gry w Hide ‚n seek ( Chowanego ).

rh_

Revolver Helden

Celem jest zabić przeciwnika, ale przy zupełnie innej scenerii. Oto akcja toczy się na Dzikim Zachodzie, gracze mają tylko scouta i pistolet. Miłe oderwanie od kolejnej rundy na postawowej mapie. Map jest bardzo mało, to są m.in. rh_texas, czy rh_gringo.

pa_

Prepared Assault

Te mapy mają podobne cele, co mapy de_ i cs_, ale tutaj nie ma mamy super wypasionych broni, tylko obydwie drużyny są słabo uzbrojone, mapy są malutkie, w dodatku nie jest ich dużo, ładnym przykładem jest pa_fact.

maze_

Te mapy polegają na znalezieniu tajemnego pomieszczenia, w którym jest wiele rzeczy, np. zdjęcia. Oczywiście jesteśmy w labiryncie. Map tego typu jest bardzo niewiele, przykładem takiej mapy jest maze_fun_bushes.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

*